2018年1月8日 星期一

Mickey Mouse 迷不能錯過。Kiehls

早前係kiehls海港城聖誕booth見到

Kiehls X Mickey Mouse 2017節日限量版巡禮HOLIDAY PARTY




產品換上藝術家 Kate Moross設計的聖誕包裝


其實最大吸引力係買夠HK$1,800 
可以得到米奇限量版環保袋!


於是我就為我遠方嘅表妹製造驚喜了
雖然「米奇禮盒」好靚
但因為唔方便寄所以我就放棄左


買滿指定金額仲可以設計專屬自己嘅產品包裝同環保袋
我表妹勁愛Kiehls產品
點可以唔幫佢整一款呀



產品上面有專屬貼紙係唔同D
送出去個份心意真係滿瀉



仲有得整KiehlTote Bag
Customize Your Kiehls」工作站設計Tote Bag 同埋產品貼紙架


我設計嘅袋都ok la... 


當日仲有聖誕屋大抽獎
每次可以抽2會窗

入面係Kiehls最好口啤嘅產品
我好lucky抽到自己心入面想要的
去旅行拎去勁5方便

http://www.kiehls.com.hk/


 
「產品由品牌提供。此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」

沒有留言:

張貼留言