2014年6月21日 星期六

輕輕鬆鬆就減去4.5吋肥肉 ~~ 餐前一條非洲芒果纖啫喱 <体內方案 >


一個肥人想唔食野真係好難
但如果有左飽肚感就減得輕易好多了

我自問係一個好Like食野嘅人
一但食大左個胃就真係神仙都難救


今次真係好彩有非洲芒果纖啫喱嘅幫助

我成功由發脹期的33.5吋腰減到變成29
(Wakakakaka.. .. .. 我心中大笑了)

點解今次可以減到咁多
因為非洲芒果能抑制食慾
只要係餐前食一條非洲芒果纖啫喱
就能有效燃燒脂肪
提高代謝率


連蘋果日報及大公報都有報導非洲芒果的功效架!!
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/international/20120419/50082062


体內方案 - 非洲芒果纖啫喱經過臨床醫學報告證實有效
有晒數據就係真係安心啦
http://www.lipidworld.com/content/8/1/7

產品由日本研發
抽取天然非洲芒果精華成份
含高纖維所以增加瘦素抑制食慾


5 大瘦身功能:
瞬間抑制食慾
增加飽肚感
提高代謝率
阻止脂肪形成

適合人士:
肥胖人士
容易水腫人士
食無定時/暴飲暴食
嗜食煎炸油膩食物
多肉少菜飲食習慣


成分包括水、非洲芒果精華、有機蜜糖、啫喱粉、水溶性纖維、芒果調味料、酸度調節劑 (檸檬酸及乳酸、綠茶精華、維生素C、甜味劑 (三氯半乳蔗糖)
成分有大學權威支持
當中含多種氨基酸及維生素等豐富營養成分
瘦身之餘可同時吸收營養


連續每日係餐前(午餐及晚餐) 30分鐘食用非洲芒果(Irvingia gabonensis)精華
可以抑制食慾及減少卡路里吸收
提高身體燃燒脂肪的能力
並在4星期內可達到理想磅數


每條含有504mg非洲芒果精華
獨立包裝方便攜帶

我覺得極好食
像䈮篛般的質感
不太甜又有淡淡的芒果味


就以我為列啦
其實我無專登食D清淡嘅食物
只係因為有飽肚感食少左

而且非洲芒果纖啫喱有助啟動代謝機能
更加加快我的新陳代謝速度


在無特別節食或做運動的情況下有這樣好的成績
輕輕鬆鬆就減去4.5吋肥肉
我已經推薦左比好多朋友食啦!!

Slimming Mango Jelly 非洲芒果纖啫喱
HK$259/
淨重: 336 (12 x 28)
萬寧獨家發售
查詢電話: 3521 1686

Facebook專頁地址:

日本網站:

mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  



「產品由theZtyle提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言