2014年6月27日 星期五

上升5度熱就能燒走幾吋脂肪。上身瘦專研熱泡


上身太肥的我一直十分無助
成日坐係Office個肚腩真係大到無朋友

而且夏天我又勁想食雪榚
「大肚腩」、「麒麟臂」死跟住我
真係無辦法唔用盡方法瘦身


今次係我第一次用5度這個系列的產品


先分享一下「5度熱上身瘦專研熱泡」
依個係一個熱瘦技術濃縮成專利配方
係局部瘦身專用的
其集中性熱力能有效打擊後天性虛寒肥
可以更直接、更針對性地有效消脂減寸
燒走「大肚腩」及「麒麟臂」


第一下試我建議先試少少
因為都幾快會感覺到熱力架
如果可以接受先取約半隻手掌份量塗於掌心

噴個一下會有霹靂聲音
好有爆炸性呀



用掌心按壓需要瘦身的部位
我當然第一時間按我個大肚腩啦

透過打圈按摩令燒脂成份直接逼進脂肪層
只需幾分鐘
熱泡就完全滲入皮膚
已經開始感覺到有點熱了

每晚沐浴或用熱毛巾熱敷後
搖勻熱泡噴落掌心按壓需要瘦身的部位
用後無須清洗
令燒脂成份直接逼進脂肪層


即時會有一陣熱力由底層滲出
的摸一摸腰間
皮面完會不熱
原來熱力係由體內發出架
而且脂肪越多嘅地方感受越熱
真係Feel到Burn緊D脂肪
應該係升左5度啦??!!?

依種熱力好似以前個D辣椒瘦身產品
我再望一望成分
不來完全不含辣椒或薑等刺激成份
唔怕會敏感啦!

整個療程需要用上3

持續使用會漸漸改善腰腩頑固脂肪
我已經由33.5吋燒到27吋了
而且每天幫你再收緊皮膚和脂肪組織
重點改善腰間線條

我用了一支己經重塑小許S身型了

不得不提
就係用黎塗熱泡的手都會熱埋一份架!

5度熱」上身瘦專研熱泡
  HK$189


mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  


「產品及資料由theZtyle提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言