2014年6月25日 星期三

Health Concept - 生命之源的選擇。Pedor Water

健康對每個人都好重要
希望從生活著手
了解更多對身體有益的健康食物/產品


所以我出席了Health Concept x Pedor Water的分享會

大家知唔知原來依家香港從大陸買入的東江水其實係好深色好似污水咁架呢?
只不過係香港經過好多重過濾先會變到你開水管見到的透明清澈的顏色

雖然水是潔淨了
但經過咁多過濾
所有有益嘅物質都已經被洗走了


看到了當更的示範我真的被嚇到了
我們分別用了三種水測試滲透力
分別是水喉水、B牌的水機水、Pedor Water


當放茶包到Pedor Water 已慢慢滲出茶色
而水喉水及水機水就將茶積沉殿在杯底
睇完測試夏沫就好擔心, 因為我日日都飲用水機水的啊

水喉水的滲透力只是一般
B牌的水機水的滲透力.. 簡直嚇壞我
好等了20-30分鐘茶包的茶色還是沉在水底
代表滲透力極低
積係話我平日係公司每日飲用嘅水係唔可以將我嘅毒素融合係水中?
咁未排唔到毒囉?????


最後只有Pedor Water一放個荼包就立即融合到 (最深色)
係滲透力最強架!!

多飲水可令皮膚保持柔軟
而多加入生果仲可以抗氧化


這個Health Talk 令我知道更多
原來檸檬是鹼性的
米飯反而屬於酸性
千萬唔好因為食物嘅味道去劃分酸鹼性呀!


Pedor Water鹼性水
綠色樽裝有氣水其實是天然含氣冷礦泉水
蘊含天然二氧化碳氣泡
是最接近完美的礦物質比的 (2:1 鈣和鎂黃金比例架)
充裕的矽含量則是膠原蛋白及骨骼的重要成份
係一枝好健康的水

我覺得帶點咸味
天然的氣泡不是後加的
而是因為千萬年火山岩層礦化和熱地活動而產生的二氧化碳氣體
就咁聽都想試下有幾特別啦!!

而白色樽裝是純天然火山鹼性冷礦泉水
pH8.5天然弱鹼性
有效平衡體內酸鹼度
迅速排出體內毒素
提升免疫力
而更特別的係可以改善情況及失眠問題
當你燥底時飲一口
脾氣都好D!


我帶了去Outdoor
係大熱天時水份流失得特別快的時間飲下
好像特別解喝 (心理作用吧)



Pedor Water仲可以混合其他飲料造夏日特飲
真係好好味架!!


另外仲可以用上Pedor Water 製作美肌水 
只要用上青瓜、Pedor Water、綠茶粉及檸檬

切開後攪拌成天然美肌水


又可以飲又可以噴



而會場仲有好多有機天然的健康食品
我真係愛上了這包棉花糖呀!!

Health Concept地址: 中環威靈頓街99號威基商業中心20
Pedor Water網上訂購: www.pedor.com.hk

電話 2650 2638 

mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

「此乃個人分享」

沒有留言:

張貼留言