2014年6月10日 星期二

MediLASE GentleLase Pro™ LE 755nm


夏天真係想一D毛都唔想比人睇到呀
之前我一直有做別家的脫毛療程
但聽說一向Sell永久任用做的
依家已經是有次數限制了

於是就試試其他脫毛中心啦

本以為自己用過的那家是最好的
但不試不知
MediLASE 真係 「勁快、勁爽」

當收到MediLASE的邀請後
我二話不說就表示我想做小腿
因為中學時做過蜜蠟
所以毛髮不多但幼長
可惜蜜蠟真的不能永久消除毛髮

夏天著短裙點可以比人睇到有腳毛架


MediLASE已經在行內有20多年
係美國上市醫學美容儀器生產商CANDELA係香港唯一授權的GentleLase 755nm激光脫毛中心
得到美國鐳射醫學會認可「最佳脫毛科技」升級版GentleLase
引用了全球No. 1 755nm激光技術
成立香港唯一GentleLase激光脫毛中心


金朝陽中心地方真係好大
填好資料後
顧問就講解激光脫毛前後的護理
再講講同別家的12.5mm ,18mm24mm頭的分別及舊機款的不足

755nm激光波長係對亞洲人同白皮膚人脫毛最適合
Candela Gentelase PRO 755nm擁有一級專業資格光學治療師配合儀器AI智能感測及專利DCDTM冷凍系統(原廠信譽Cryogen)
因為能量較大
所以必需配合冷凍劑

而適合客人的激光能量、DCD間距、及預計整個療程所需時間及完成次數是由Clinical Department制定的
Clinical Department由美國Candela臨床光學專家和皮膚科醫生組成
獨家編制的專業評估、醫學分析及皮膚測試

而別家用的機吹不停噴出冷風的
MediLASE就只會於激光前後發射冷凍劑來避免皮膚灼傷

需然Candela GentleLASE / Candela Gentelase PRO 755nm已是MediLASE獨家的
Candela Gentelase PRO 755nm更是MediLASE為亞太區率先及獨家引入
但由於在未合作前市面上已經有美容中心使用Candela GentleLASE系列
而且更有不小美容中心稱不用冷凍劑效果更佳
(但其實是因為冷凍劑太貴而不想入貨)
所以一定要小心選擇脫毛公司呀!
有同一樣的機但用用法錯誤對客人有好大影響架!!


跟治療師入房lu


白燈更覺潔淨


Candela Gentelase PRO 755nm
能精確地針對毛髮生長的位置
平時打全小腿 (其他公司可能分part: / 後分開收$)
40分鐘


當用上24mm (24mm當然係D大個個啦, 細小小個個就係18mm)
只需9分鐘就打完

治療後毛孔會縮小
皮膚會更滑手

24mm 可以加快進度
一般755nm波長療程只需3-4 (比以住小打2次就有效果啦)



治療為我畫好位置


就算做小腿都要蒙眼保護架


為小腿做好清潔後


就打打打了
-20度的霧態冷凍真的超讚
一丁點都不痛


打完前面我就轉個身打後面了
因為我毛髮幼可以不剃毛直接打


打完後就立即塗上保濕霜
保護剛受刺激的皮膚

嘩。。。成個療程9分鐘都唔洗
24mm真係堅快呀!!!


我本身我毛髮近睇其實都幾覺眼架


打了第一次
毛髮是小了
但因為我脫毛前功夫不足
腿太乾
所以脫毛後就有紅點了
(這是脫毛後的正常反應, 不用擔心)



所以記得記得
Treatment之前就要做定保濕功夫呀
如果唔係就要幾日先退紅點架啦!!!

Blogger讀者專享優惠

現在透過Blogger而登記免費 “PRO TEST”
立刻可享MediLASE 755nm激光永久脫毛7折優惠 (http://bit.ly/S8hLhr)



Blogspot / TheZtyle /BeautyExchange / She.com / iTrail / Elle / Salad /
mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /

Email: cathykinghk@yahoo.com 


「體驗由MediLASE提供,分享乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言