2015年7月25日 星期六

More髮醫學。美國雅培 CG210醫學活髮精華

近來掉髮越來越誇張
不是嚇你

真是一球球的
真係唔理唔得了
好開心得到美國雅培送我CG210試用
我一直以為美國雅培只有嬰兒用品
原來連媽媽都照顧周到

雖然男女都會有脫髮問題

我最多第邊朋友話好多時剛生完B後嘅媽媽都會有好嚴重嘅脫髮問題
而我⋯⋯未生B都已經一球球咁脫
真係令我憂心
 
所以我一收到CG210 醫學活髮精華
我就立即開始試用
用了已經一個月了

它能強健髮根、活化滋養頭皮、調理髮質、令頭髮強韌
適合男女各種不同膚質

濕髮乾髮都可以使用  (我自己建議乾髮時使用比較好)
 
打開盒入面會有枝精華素及一個噴咀
只要跟以下stepsOK了:
1.   配合噴咀噴 10 下於頭皮不同位置上
2.   10下要分3次噴, 將噴咀貼住頭皮直接噴 (我覺得貼住易handle d)
3.   每噴3下就用手在頭皮上輕輕按摩至完全吸收, 然後再繼續噴
早晚各用一次
(一瓶可用約一個月
用後毋須清洗 (用後一小時內請勿洗頭髮)


用了一個多月



洗頭後掉髮量減少了很多


而以前束髮好易見到頭皮肉



依家就多左新生的髮毛
所以頭皮稀疏位置都有了好的改善


肉眼看感覺豐盈不少



要令頭髮生長快過脫落
遣傳脫髮、剛生完B的媽媽覺得脫髮問題比未生前嚴重。⋯⋯又或者工作壓力大到脫髮的你
真係要靠美國雅培 CG210

CG210 website:

mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com 


「產品由美國雅培提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言