2019年10月8日 星期二

【店主極度疏忽】 中伏 Back List 微微工房 Party Room


2019106
我第2次去微微工房

1次係狗狗party
而今次係第2次亦都係狗狗party

揀佢係因為地方係大、乾淨、而且比狗入去
$150內玩3小時包1包飲品
算係正常收費


見第1次去完都無咩特別bad feeling
只係比其他Party room 多左一D「寄賣產品」
所以見今次9成出席者都地點方便
就決定再幫襯

可惜….
今次我不少心pat pat碰到了「寄賣產品」的層架
打碎了其中一件「寄賣產品」
(你看到圖片中的全是寄賣品  而且全是玻璃製造  而最高的竟然是花瓶)

由於成地都是毛孩
大家即時抱起毛小孩
我就立即去找職員拿掃把


我一入去就問職員想要掃把
(當然係打破東西才問你拿啦, 唔通無啦啦幫你打掃咩)
點知職員並不是第一時間拿掃把給我
而是問東問西
到我說打破了架上的「寄賣產品」
她第一時間就說要賠錢
然後一邊拿掃把一邊說「我問問老闆幾多錢先」

到我掃好地還掃把
職員原來已經寫好收據
(完全問過一句有無人/動物受傷)

細看所有貨物無標價
可以說是任她開價
幸好都算有人性沒有開天殺價
只收我HK$280 (還說原本HK$360, 已打折給我)

我當然沒有賴賬
因為我明白是自已的不小心 而且明白自己浪費了寄賣者的設計
我當然願意賠錢
到我們一大班玩完付錢再比了HK$280賠償
離開了微微工房
店主才與我朋友聯絡 (因為房是我朋友訂的)

(對話截圖如下)





睇完對話才知道
原來成件事嘅重點係
佢知道個櫃搖
但係沒有一早處理
影響了客人

而第二截圖中  她反而說成雙方溝通不好
真的不明白我們銷費者租一間partyroom
我們事前說明了帶毛孩
你們就沒有再問我們其他問題了
這不是單方面溝通不足嗎?

另外架上面放上玻璃寄賣品
而且顧客是有機會讓客人賠錢的物品
物品又沒有註明價錢
這個不是店主安排失當嗎?

所以有四處地方店主是疏忽的
1)玻璃物件放置在一個冇密封的架上(留意唔係櫃),而且個架是容易搖動的,容易發生意外的 
2)個架會搖動嘅,店員亦知道的 (因為截圖她自己也說明架"可能有D搖"),但不即時去修理,罔顧客人安全; 
3)物品沒有註明價錢,任由開價有點欺詐成份; 
4)職員知道打爛物品,說明即時汇報老闆,過了不久就開收據給我,提示我離開時付賠償費。即是說明老闆已知道事件而請職員收我錢,及後職員同老闆交代我們對她的處理手法有不滿,老闆才再用半價收費去平息事件,今時今日咁嘅服務態度,職員及老闆其實都要去改善。

所以老闆現在才說會盡力改善太遲了
其實買個堅固的櫃很貴嗎?

地方係大、乾淨、而且歡迎寵物雖然好
可惜店中有咁多潛在風險
我點不能不公開給一眾廣大嘅市民知道
如果.. 你有小朋友.. 有毛孩.. 有老人家
又或者一大班朋友玩得癲
都要自己考慮清楚是否應選擇 微微工房
如果因為玩 而令自已受傷 又要賠錢
就不必了 係咪


沒有留言:

張貼留言