2014年3月20日 星期四

Dream Skin。打破平野無好野嘅想法


平野無好野架咩?
未必嘅⋯⋯
我近排試上了Dream Skin
韓國品牌
仲寫明係"韓國皮膚醫學級高濃度特效精華素"


比起出面一支幾百元嘅精華
佢真係有條件同人一拼
佢係一個韓國醫學護膚品牌、韓國Hanbul化妝品生產商及DREAM Medical Group聯手創立的
但價錢都仲比起其他同類韓國品牌平
而且榮獲韓國國家美容協會頒發CGMP證書及國際ISO9001ISO14001品質管體系認證
你唔係仲未有信心呀?

Dream Skin專為韓國以外的亞洲地區而創立
目的是針對亞洲地區特殊氣候而研發升級配方
品牌首先登陸香港
香港人有福了

Dream Skin Element 100 Serum
對於我這乾性皮膚來說
保濕度真的超班


鑽級深海魚子精華原液
這支主攻保濕美白收緊
就是比較水


而且水到滑手的
這水質很易被皮膚吸收

這天氣用就最好不過了
爽身不易敏感
產品不含防腐劑
採用天然草本成份研製
高效解決不同皮膚問題

上妝前用最好
用完個裝都會貼D
早上用上拍的方去上面
泵上半泵

之後再塗防曬產品

我這2星期早晚都用佢
貪佢用後不會出油


個妝真係好貼面架

晚上  我仲會用上它來作導入

因為導入晚晚都會做
如果用一D太貴的牌子
一定肉痛死了

但用上Dream Skin這特效精華素
有效得來晚晚用都唔會話唔捨得
而且用了導入器緊緻效果更顯注

老真說
本身對一支百多元既精華冇咩信心.....
但出黎既效果真係出乎意料之外!!!!
就算依排回南天我坐正係個抽濕機隔離都唔會覺得乾
只係百多元就有咁既效果
我真心極之滿意


Dream Skin Element 100系列於萬寧獨家發售  $138 30ml



產品及資料由品牌提供

沒有留言:

張貼留言