2014年6月29日 星期日

熱爆下身脂肪。5度熱下身瘦專研熱霜

下身要瘦真係唔係幾個月就可以減到
而且好多時都會因為水腫依d問題攪到你分唔出係肥定係腫

而夏天我地好多時都唔理咁多
咩都食涷嘅
凍零荼呀雪榚呀冷麵呀
真係一諗到食熱野都無胃口呀

但原來平日係冷氣地方坐、飲凍嘢
都有可能因虛寒體質而囤積脂肪
形成寒底肥"
引致象腿、蘿蔔腳及導致Hip位肥胖

我的腿有成13吋呀... (想哭)

根據日本東京女子醫科大學附屬醫療研究所診所所川嶋朗博士於著作上指出
因生活習慣而形成虛寒體質的人
體溫只要下降1
代謝就會下降12 -20%
而就係因為咁身體會積存更多脂肪
減慢血液循環令身體往虛寒的方向惡化
相反溫熱的身體則能使脂肪變軟及漸漸融解
變成容易燃燒的狀態


所以要瘦身都係用會發熱嘅好
5度熱下身瘦專研熱霜
感覺同用﹝上身瘦專研熱泡﹞差不多



只要每晚沐浴或用熱毛巾熱敷後
取大約一個5毫硬幣份量塗抹一個部位
(因為我成隻腳塗, 所以取了5元硬幣的份量呀..wakakakaka)


你會睇到有一點點橙色的粒子
這些就是熱力誘爆因子
能以數倍加速燃燒及分解皮下脂肪
加速誘發熱力


把瘦身熱霜塗於掌心
再以打圈按摩數分鐘至熱霜完全吸收


因為係乳霜
所以比起上身瘦專研熱泡﹞無咁快吸收
但熱力依然強勁

我早上起身洗澡後立即塗完就返工啦
但因為夏天太熱啦
一出街就覺得對腳好像被火燒一樣熱
所以我建議如果塗了就留係冷氣地方吧!

同樣地熱力都係由底層滲出
脂肪越多的地方熱力會越強
經過了3星期的燒呀燒
我改變了晚上塗
因為睡覺都可以瘦身感覺更正


可能因為我腿的脂肪真的不太多吧
輕輕減了半吋

真係大喜呀!

「五度熱」下身瘦專研熱霜    HK$169
各大屈臣氏有售

mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

「產品及資料由theZtyle提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言