2014年8月31日 星期日

KC Korea 教你認清膚質


一早上去KC Korea
見活動未開始我就先到處走走
當然係因為想睇下有咩平靚正產品啦


5000尺真係好大
一入去就見到好大個朴信惠及丁一宇人形紙版


除了大量化妝品護膚品
仲有包包、手鏈、頸鏈


最意想不到就係
店入而竟然間KC café
就算係逛到口喝都可以坐低慢慢飲杯野再繼續shopping


我都飲左一杯凍mocha
一邊飲一邊聽Candy為我地分辨皮膚性質
仲講左唔少韓國人嘅保養心得比我地個呀
Candy係韓國人黎架, 係香港住左10年架啦)

Candy以為香港無韓國咁凍咁乾
以前係韓國可能每次塗10
黎到香港只係塗45

但原來根本一種都不能少
因為香港人每日返工都係 office 開大冷氣
皮膚水份比冷氣機吸乾
真係保濕防曬美白樣樣都要做足
一種都不能少呀

當了解左自己膚質後
我就到處去看看KC Korea的貨品了


韓國醫學美容品牌Eclado光彩美白霜成份其實


有乳目果油、杏仁油、綠茶萃取物、馬齒莧及蘆薈精華


可以加速新陳代謝、改善肌膚暗沉、抑制黑色素形成、增強含水度

令膚色慢慢變得透亮

你想擁有韓國人令人看不出年齡的能力
除了著重面部皮膚
頸部都要多加護理喔!

Candy教我們把頭向後仰
來回仰後100
頸部的肌肉就會重回彈性
(但我做了十多下就頭暈了)

我還是選用韓國另一種方法

EcladoEye cream來當面霜好
EcladoEye cream 有成70g
因為近年韓國人會將eye cream當面霜用呀!
好配合市場呀!

輪到抽獎時刻
我勁想抽到Eclado Collagen Gold Mask & Eclado Professional Formula Ampoule Pore


Eclado Collagen Gold Mask是黃金膠原蛋白面膜
5金金的面膜 + AMPLE 6
可以改善皮膚暗沉、集中補水、緊緻肌膚減少皺紋


Eclado Professional Formula Ampoule Pore
是一枝枝的小安瓶

有4: 維他命C美白、蝸牛、膠原蛋白及收毛孔
3ml一枝
一盒可以用12

我好好彩抽中左蝸牛小安瓶

我用家用導入機加速滲透入皮膚
用後除了深層保濕
仲保持皮膚彈性

仲有KC Korea自家出品的100%蘆薈保濕

雖然手上拎住一大袋禮物
但我都繼續慢慢購物


真心睇中了這部一分鐘gel
Led燈 而且超迷理
收藏真係超方便
好可惜暫時未有
燈機 +2gel colour around HK$500
牌子是MODI
我覺得真的不錯呀!

KC Korea不時會有免費韓式化妝班架
D CLICK 入去 https://www.facebook.com/Kckorea 比個Like
拎多d KC Korea嘅最新資訊啦!

mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  

「活動由KC Korea提供。此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言