2014年7月8日 星期二

防水持久大作戰。Heroine Make


夏天一定要嚴選妝品
因為眼妝易溶、粉底易溶
如果咩都溶晒真係嚇鬼死人咩!!

夏天我平日好少會化眼妝
只會畫上一條眼線
連睫毛液都唔敢塗呀!
因為Lunch之後
D眼線連睫毛液就會化晒係眼肚
個人立即⋯⋯down晒囉!

自從朋友介紹Heroine Make比我之後
我就一直無間段地用

Heroine Make的睫毛液及眼線筆
真係做到超防油同防水
你唔好話我誇張
佢實係好堅架!


Heroine Make又再推出新裝 (舊裝是桃紅色的外型的
Heroine Make 超級防水纖長鬈曲睫毛液 (黑色)
Heroine Make 超級防水濃密鬈曲睫毛液 (黑色)
2款同樣含山茶花油、蜂皇漿萃取、堅果油及野玫瑰果油修護成分
保護睫毛、預防折斷



先試一下 纖長鬈曲

掃頭孤型設計緊貼眼形
先用刷頭凹的部份
從睫毛根部向上塗
再用凸出部份作修整

未用前雙眼係神
睫毛一D都唔突出
成個病樣咁


建議先用睫毛夾
弄到有輕微鬈曲

就可以立即試用了

內含的5mm特長纖維成分
真係唔講得少



睫毛長左好多


而且根根分明
瞬間定型配方及形狀記憶聚合物
就算塗了一整天都Keep住造型
而且強效對抗汗水、淚水及油脂
一定唔會做大熊貓




另一邊試埋Heroine Make 超級防水濃密鬈曲睫毛液


我有一枝舊板的
刷頭的確改變了
變得更密齒


用刷頭中央部份向上塗
以“Z”方式塗就OK
再用刷頭部份作修整


嶄新研製豐盈分隔粉末
充分豐滿每根睫毛
極盡濃密之餘有效分隔睫毛


不會形成結塊
條條都好明顯!
 

當然我覺得效果可以更加明顯啦

我在“纖長”那邊再加上“濃密“
這是我的祕密武器喔


因為我有大細眼的關係
在細的那邊用上“纖長”加“濃密“
就可以輕易解決大細眼問題


夏天去船P、跑步、做Gym
總知出汗落雨都唔洗怕啦!
保持24小時鬈曲定型
保證全日無懼溶妝
保持鬈翹美睫


D print Heroine Make超級防水睫毛液9Coupon


mySina / F&B / UBeauty /Qooza / Qooza Beauty / We Share / my Age / BlogDB /
Email: cathykinghk@yahoo.com  


「產品及資料由WeShare.hk & Heroine Make提供」




沒有留言:

張貼留言